Μπάρα

La Rou Hair Cosmetics-What The World Needs Now-Victoria & K-100& Βιολογικά-Οργανικά Προϊόντα-La Rou Hair Cosmetics-What The World Needs Now-Victoria & K-100& Βιολογικά-Οργανικά Προϊόντα-La Rou Hair Cosmetics-What The World Needs Now-Victoria & K-100& Βιολογικά-Οργανικά Προϊόντα-La Rou Hair Cosmetics-What The World Needs Now-Victoria & K-100& Βιολογικά-Οργανικά Προϊόντα-La Rou Hair Cosmetics-What The World Needs Now-Victoria & K-100& Βιολογικά-Οργανικά Προϊόντα-La Rou Hair Cosmetics-What The World Needs Now-Victoria & K-100& Βιολογικά-Οργανικά Προϊόντα-La Rou Hair Cosmetics-What The World Needs Now-Victoria & K-100& Βιολογικά-Οργανικά Προϊόντα-La Rou Hair Cosmetics-What The World Needs Now-Victoria & K-100& Βιολογικά-Οργανικά Προϊόντα-

Σάββατο, 21 Φεβρουαρίου 2015

Όταν οί bloggers μιλάνε για την Cativa Colageno Anti-Age.


Αυτό το κάτι παραπάνω το βρήκα στη σειρά Colageno. Δοκίμασα το σαμπουάν, το conditioner και τη μάσκα εντατικής θρέψης. Ναι, έχω εμφανείς διαφορές στα μαλλιά μου και πιστεύω πως οφείλονται στο κολλαγόνο που υπάρχει στα συστατικά. Τα μαλλιά μου είναι όμορφα και λαμπερά, χωρίς καθόλου φριζάρισμα. Φαίνονται και τα νιώθω υγιή . Πρόσεξα πως έχω διαφορά στην ξηροδερμία που παρουσίαζα σε ορισμένα σημεία. Έχω παρατηρήσει διαφορά ακόμη και στις άκρες μου, που φαίνονται  ενυδατωμένες και στρώνουν πολύ καλύτερα στο styling.

Η συνέχεια εδώ:

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Μην γράφετε με greekglish γιατί τα σχόλια θα σβήνονται άμεσα.